Takeshi Miyazoe ze studia From Software zapewnił w wywiadzie dla serwisu Edge Online, że Dark Souls II na PC będzie dopracowaną wersją nadchodzącej gry. To obiecująca informacja dla fanów, którzy mają w pamięci słaby port pierwszej części serii.
Tym razem ma być zupełnie inaczej, bo
„Dark Souls II jest od samego początku tworzone na PC”. Twórcy zdali sobie sprawę z oczekiwań pecetowych graczy i obiecują, że komputerowa wersja
Dark Souls II będzie
„dobrym doświadczeniem”. Dotyczy to nie tylko warstwy technicznej, ale też bardziej dopracowanego sterowania przy użyciu myszki i klawiatury. Takeshi Miyazoe nie ukrywa jednak, że do serii
Dark Souls zawsze będzie najbardziej polecał pada.
Deweloper po doświadczeniach z pecetową wersją pierwszej części
Dark Souls nauczył się wielu rzeczy i nie popełni po raz drugi tych samych błędów. Co zatem wówczas zawiodło? Przede wszystkim twórcom zależało na tym, by wprowadzić komputerową edycję
Dark Souls na rynek
„tak szybko, jak to tylko możliwe”. Ostatecznie okazało się, że nie starczyło czasu na dopracowanie wielu elementów.
Mimo wszystko producent serii zapewnia, że japońskie studio
From Software „dawało z siebie wszystko”, ale wówczas nie miało jeszcze żadnego doświadczenia w tworzeniu gier na PC. W Kraju Kwitnącej Wiśni rynek pecetowy jest znikomy i tak naprawdę tylko odzew amerykańskich oraz europejskich graczy spowodował, że podjęto decyzję o przygotowaniu portu.
W wywiadzie dla serwisu
Edge Online pojawiła się jeszcze kwestia dodatków DLC do
Dark Souls II. Okazuje się, że deweloper wcale nie planuje wypuszczania rozszerzeń do swojego dzieła. Twórcy skupiają się raczej na tym, by dostarczyć pełny pakiet doświadczeń w końcowym produkcie. W związku z tym nie czują potrzeby, by myśleć o jakichkolwiek dodatkach DLC.
Źródło:
"Sarge" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2013-12-20 19:05:30
|
|